onsdag 10. juli 2013

Lykken er...

 
...sol, sommer og en vannspreder!!!

Med det nye huset har vi også fått en fantastisk stor hage! Jeg har planer på planer om hva vi kan plante og lage til i hagen, men foreløpig har vi kun gress :D Nyutrullet  gress. Levert i ruller på pall. Utbygger har nemlig lagt ferdigplen og den må vannes for å feste seg til jorda og gro videre. Før gresset ble lagt hadde vi gravemaskiner i hagen, så derfor har jeg måttet vente med plantingen inntil videre. Men "bare" det å få gress på plass har gjort hagen mye koseligere.
Hanna er lykkelig hver gang vanningen kan gjøres om ettermiddagen mens det fortsatt er litt varmt i sola. Jeg husker at jeg gjorde det samme selv, da jeg var liten, men jeg merker at jeg er blitt pysete som voksen.. Vannet er jo iskaldt! Men for ungene er det herlig!!

 

 
 

 
Jeg gleder meg til vi skal til varmere strøk hvor jeg også tør å bade :D Også håper jeg på fortsatt fint sommervær når vi kommer tilbake, så vi kan bade i sjøen her hjemme.




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar