fredag 7. juni 2013

Overtagelse

På mandag skal de nye eierne ta over huset. Så i helgen må jeg vaske, vaske og vaske... Også ordne litt i hagen. Kjedelig, men nødvendig. Jeg trodde jeg skulle savne huset mer enn jeg gjør, men har allerede vent meg til å bo i det nye huset enda det bare er noen dager siden vi flyttet dit. Kanskje fordi vi har lengtet i et år etter at huset skulle stå ferdig? Fortsatt har vi pappeske på pappeske stående i nyhuset, men igår kom garderobeskapene og jeg kan begynne å rydde/legge ting på plass der de skal være.

Jeg har mimret litt og fant frem gamle bilder av hvordan det andre huset så ut da vi flyttet dit i 2009. Her er noen før og etter bilder.

Inngangspartiet før:

etter: 

Kjøkkenet før:

etter:
 
Spisestuen før:


etter:
Stuen før:
 
etter:


Gutterom før:
Jenterom etter:
Kontor før:
Soverom etter:
Soverom før:
Tv-stue etter:
 
Hmm... når jeg ser bildene etter hverandre her, så kan det kanskje være vanskelig å se de store forskjellene? Vi pusset aldri opp huset fordi vi ikke klarte å bestemme oss for å bli og pga. økonomi, men for meg er det store forskjeller i detaljene/interiøret. Jeg GLEDER meg til å innrede det nye huset!!!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar